Australia wypuszcza spot reklamowy szczepień na COVID-19 z kobietą, która dusi się pod respiratorem. Opinia publiczna oburzona.

Udostępnij

Według statystyk zebranych przez Our World in Data, około 2,25 miliona Australijczyków, to jest około 9% populacji, zostało w pełni zaszczepionych (to i tak znacznie mniej aniżeli w Polsce, co jest bardzo złą informacją dla naszego narodu w momencie, w którym za kilka lat może dojść do ujawnienia się fali potężnych i wyniszczających chorób, spowodowanych szczepieniem na COVID-19). Dodajmy jednak, że liczby te obejmują tylko osoby w wieku powyżej 40 lat, ponieważ młodym ludziom polecono wstrzymanie się ze szczepieniem do końca roku.

Obrazy młodej kobiety, która w desperacki sposób próbuje łapać powietrze, zostały uznane za zbyt przerażające przez niektórych widzów nowego ogłoszenia publicznego (pewnego rodzaju spotu reklamowego szczepionek) na temat szczepień przeciwko COVID-19 w Australii. Mamy, więc rząd australijski, który poniekąd wypuszcza przerażającego „psa” na rzecz propagowania szczepień. Czyż podobna sytuacja nie miała już miejsca w Polsce? Sądzę, że rząd Australii mógłby się uczyć od naszych „pandemicznych siepaczy”.

Spot reklamowy utrzymany w stylu klasycznego horroru, ukazuje młodą kobietę przebywającą w szpitalu, która zachorowała na COVID-19 i ma trudności z oddychaniem (w zasadzie dusi się na oczach widzów). W interesie prawdy i uczciwości, rząd Australii a także rządy innych krajów, powinny dla równowagi udostępnić spoty, które na przykład pokazują nastolatka upadającego na ziemię z zakrzepicą krwi w mózgu, ponieważ wziął on szczepionkę na COVID-19? Wiemy doskonale, że takie skutki uboczne stają się normą w przypadku wyżej wspomnianych szczepień.

I tak, nie, nie spodziewam się, że w najbliższym czasie zrobią tego typu spot ostrzegawczy przed szczepionkami na COVID-19, mimo że liczba zmarłych po przyjęciu szczepionki na COVID-19, praktycznie we wszystkich krajach, w których jest stosowana, osiąga zastraszające ilości i w normalnym świecie, podkreślam w NORMALNYM świecie, dawno by już ta „trucizna” została wycofana. Zatem rząd poda wam tylko jedną stronę problemu w jedynym i wyraźnym celu: forsowania ich programu Nowego Porządku Świata, nowego totalitaryzmu opartego na segregacji sanitarnej.

„30-sekundowy spot reklamowy rządu australijskiego wzywa obywateli do poszukiwania szczepionki, przedstawiając zadyszanego i przestraszonego pacjenta z koronawirusem, podłączonego do respiratora. Gdy scena staje się czarna, pojawia się tajemnicza wiadomość: «COVID-19 może wpłynąć na każdego… Zarezerwuj szczepienie».

Donosi The NY Post.

Podczas gdy urzędnicy państwowi utrzymywali, że „niepokojący” spot rzeczywiście miał na celu alarmowanie, to krytycy zaczęli w mediach społecznościowych podnosić kwestię tego, że spot miał wywołać lęk, szczególnie u młodych ludzi, aby ci poczuli, że potrzebują szczepienia, co jest całkowicie niesłuszne. Badania wykazują, że ludzie młodzi nawet, jeżeli zachorują na COVID-19 to przechodzą go praktycznie bezobjawowo.

„Całkowicie obraźliwa reklama, nakłaniająca Australijczyków w tej grupie wiekowej do wcięcia udziału w projekcie krwawego szczepienia.” Powiedział australijski nadawca Hugh Riminton. „Dlaczego kierujemy się do młodych ludzi? Czy nie powinniśmy celować w rosnący wskaźnik niezdecydowania się na szczepienia u osób powyżej 55 roku życia?” Zapytał jeden z widzów. A ja zadaje pytanie: czy w tym całym szaleństwie, tym eksperymencie medycznym, nie chodzi właśnie głównie i przede wszystkim o dzieci? Szanowni Państwo Spójrzcie na spot:

Według statystyk zebranych przez Our World in Data, około 2,25 miliona Australijczyków, to jest około 9% populacji, zostało w pełni zaszczepionych (to i tak znacznie mniej aniżeli w Polsce, co jest bardzo złą informacją dla naszego narodu w momencie, w którym za kilka lat może dojść do ujawnienia się fali potężnych i wyniszczających chorób, spowodowanych szczepieniem na COVID-19). Dodajmy jednak, że liczby te obejmują tylko osoby w wieku powyżej 40 lat, ponieważ młodym ludziom polecono wstrzymanie się ze szczepieniem do końca roku.

Teraz ta strategia wraz z wypuszczeniem nowego spotu reklamowego, zdaje się sugerować, że polityka rządu Australii zmienia się w tym aspekcie. Natomiast obecnie urzędnicy do spraw zdrowia zalecają, aby lokalnie produkowane szczepionki AstraZeneca były podawane tylko osobom w wieku 40 lat i starszym, w związku z obawami, że powodują one zakrzepy krwi u młodszych pokoleń. Natomiast w Polsce nie istnieje strategia szczepień, jest tylko ogólnopolska szczepionkowa nawalanka: „byle czym i byle gdzie”.


Przeczytaj również:

Nie tylko Amantadyna leczy COVID-19. American Journal of Therapeutics publikuje badanie o skuteczności Iwermektyny.


Autor. Zespół globalne-archiwum.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Fot. youtube.com


 

This article has 2 Comments

  1. A czy pod respiratorem nie jest wymagana sedacja? Od kiedy ludzie, za których oddycha maszyna są w pełni świadomi? Bzdura i absurd obrażający ludzi, mają nas za mocno ograniczonych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.